• Casino-online.no har ikke som mål at informasjonen på dette nettstedet skal brukes til ulovlige aktiviteter.
  • Innholdet på dette nettstedet er kun for nyheter og underholdningsformål, og det kan ikke betraktes som juridisk rådgivning av noe slag.
  • Casino-online.no er en uavhengig spillkatalog og informasjonstjeneste som gir den mest omfattende opplevelsen og spillkunnskapen.
  • Casino-online.no tar ikke juridisk ansvar for feil i dette materialet.
  • Casino-online.no-brukere er ansvarlige for å avgjøre om det er lovlig for dem å spille et bestemt spill eller plassere en bestemt innsats.
  • Casino-online.no garanterer ikke nøyaktigheten av noen ting i disse materialene.
  • Casino-online.no er ikke ansvarlig for eventuelle skader som kan oppstå ved bruk av disse materialene.
  • Informasjonen på denne serveren kan endres uten forvarsel og representerer ikke en forpliktelse fra Casino-online.no i fremtiden.
  • Alle varemerker nevnt her tilhører deres eiere.
  • Med mindre det er identifisert med etiketten "Kopier fritt", er innholdet på dette nettstedet opphavsrettslig beskyttet av Casino-online.no. I betraktning av denne autorisasjonen, samtykker Casino-online.no-brukere til at enhver kopi av disse dokumentene man lager, skal beholde alle opphavsretts- og andre eiendomsrettslige merknader i dette dokumentet.
  • Casino-online.no-brukere kan ikke: kopiere, overføre eller justere informasjon om dette nettstedet på noen måte.
  • Vær oppmerksom på at ethvert produkt, prosess eller teknologi i dette dokumentet kan være gjenstand for andre immaterielle rettigheter forbeholdt Casino-online.no og kan ikke være lisensiert nedenfor.
  • Casino-online.no prøver å gi fullstendig, nøyaktig og aktuell informasjon.
  • Hvis du oppdager ufullkommen eller feil informasjon, vennligst send oss ​​en e -post.
  • Casino-online.no forbeholder seg retten til å nekte enhver forespørsel om fjerning av innhold etter eget skjønn, med mindre innholdet kan betraktes som falskt, vulgært, hatefullt, uanstendig, seksuelt orientert, truende, diskriminerende, invasiv mot en persons personvern eller i andre som er i strid med internasjonal lov.

Casino-online.no Kasino klageservice /AGCCS /

  • Ved å sende inn en klage ved bruk av Casino-online.no Casino Complains Service / AGCCS / godtar du herved følgende vilkår og betingelser:
  • Casino-online.no Casino-klageservice er en gratis tjeneste og krever ikke innkreving eller avgifter.
  • Casino-online.no Casino Complaint Service er en formidlingstjeneste mellom spillere og kasinooperatører som tilbys av Casino-online.no.
  • Casino-online.no kan ikke holdes ansvarlig for utfallet av noen av klagesakene, sendt inn gjennom Casino-online.no Casino-klageservice.
  • Bare registrerte medlemmer av Casino-online.no har lov til å bruke klagetjenesten.
  • Du gir Casino-online.no klageteam fullmakt til å be om og/eller motta informasjon fra den berørte kasinooperatøren om din kasinokonto, registrerte detaljer, spilllogger og aktivitet og/eller annen informasjon som kan hjelpe oss med å identifisere problemet i fullstendighet. og komme med en berettiget og rettferdig dom.
  • Casino-online.no forbeholder seg retten til å avvise og/eller stenge enhver klagesak som ikke følger retningslinjene for klage eller mangler informasjon som anses som avgjørende, for eksempel registrert brukernavn og e-post på kasinoet.
  • Casino-online.no Kasino klageservice er offentlig og alle innlegg og/eller vedlagte filer til en klagesak er offentlige. Spilleren må skjule/maskere alle personlige detaljer som er inkludert i disse innleggene og/eller vedlagte filer.
  • Informasjonen som ble utvekslet under klageprosessen mellom spillere og Casino-online.no, og casino-representanter og Casino-online.no er strengt konfidensiell og videregis ikke til tredjeparter.
  • Begge parter (spiller og casinorepresentant) som er involvert i Casino-online.no Casino Complaint Service er forpliktet til å følge de implementerte tidsrammene på 96 timer som er tilgjengelig for hver side for å svare.
  • Den eneste kommunikasjonskanalen som gir mulighet for diskusjon og utveksling av informasjon om Casino-online.no klageprosessen er via e-post. Casino-online.no diskuterer ikke klagesaker over Skype, Live Chat eller andre kommunikasjonsmidler.
  • Begge parter (spiller og casinorepresentant) som er involvert i Casino-online.no Casino Complaint Service kan be om at klagesaken deres blir gjenåpnet opptil to ganger. Casino-online.no forbeholder seg retten til å avslå en slik forespørsel hvis det ikke er funnet tilstrekkelig rimelig grunn for slik gjenåpning.
  • Casino-online.no vurderer og bedømmer alle klagesaker bare basert på fakta og bevis som ble lagt frem av begge parter under klageprosessen.
  • Ovennevnte regler kan når som helst endres uten forhåndsvarsel og trer i kraft umiddelbart.